9
Aug

Latviešu mūziķis Markus Riva uzsāk sadarbību ar unikālu fanu iesaistes platformu Fanvestory un izdod jaunu dziesmu angļu valodā.

Latvijā un arī ārpus tās plaši atpazīsatmais mūziķis un TV šova XFaktors vadītājs Markus Riva uzsācis sadarbību ar unikālu, Igaunijā bāzētu fanu iesaistes platformu Fanvestory, kuras ietvaros jebkuram mūziķa atbalstītājam ir iespēja tikt iesaistītam Marka radītājā mūzikā, ražotajās precēs, kā arī kļūt par nelielas autortiesību ienākumu daļas saņēmēju. Reizē ar sadarbības uzsāksānu, klausītāju vērtējumam tiek nodota arī pirmā dziesma, kas tapusi šī projekta ietvaros ar nosaukumu “Please Don’t Give Up”.

Liela daļa mūziķu nepārtraukti  meklē jaunus ceļus, kā ieinteresēt un aizraut savus fanus , bet mūsdienu mūzikas straumēšana un digitalizācija ir radījusi situāciju, kad klausītājs var noklausīties pāris dziesmas sekundes un Spotify sarakstā viegli  atrast citu mūziķi un dziesmu un kuru pārslēgties, nenoklausoties iepriekšējo līdz galam. Ir pazudusi ekskluzivitāte, tāpēc Markus Riva ir nolēmis fanu iesaisti pacelt citā līmenī kopā ar fanu iesaistes platformu Fanvestory.

“Esmu mūzikā no trīs gadu vecuma un esmu laimīgs veiksmīgi darot to, kas man visvairāk patīk – radot jaunas dziesmas un nododot tās klausītājiem. Visu to es nevarētu pinvērtīgi darīt bez saviem klausītājiem. Tāpēc esmu nolēmis uzsākt sadarbību ar Fanvestory, lai izrādītu pateicību saviem lielākajiem atbalstītājiem un dalītos ar savu mūzikas ienākumu daļu arī ar viņiem”, saka Markus Riva.

“Mēs izvēlējāmies Marku Rivu kā savu pirmo sadarbības partneri Latvijā, jo nav šaubu, ka viņam piemīt  dabisks talants kopā ar ievērojamu starptautisku fanu bāzi, kā arī pastāvīgu un strauju izaugsmi. Viņa fanu bāze aptver tādas valstis, kā Baltijas valstis,  Krievija, Ukraina, Kazahstāna, Baltkrievija un citas, kurās viņa dziesmas regulāri nokļūst lielāko TV mūzikas kanālu pastāvīgajās rotācijās, kā arī sasniedz pirmās pozīcijas radio un iTunes topos. Marka starptautiskās darbības dēļ, kā pirmo dziesmu sadarbībai un fanu iesaistei esam izvēlējušies dziesmu angļu valodā ar nosaukumu “Please don’t give up” “, piebilst Fanvestory vadītāja un īpašniece Birgita Karus.

"Please don’t give up” ir dziesma, kas sarakstīta Londonā, bet ierakstīta Rīgā, kopā ar producentu Kasparu Ansonu, ar kuru Markus Riva uzsācis sadarbību aizvadītā gada beigās ierakstot dziesmu “This Time” Supernovas dziesmu konkursam.

Dziesmas ideja un melodija radās maģiskās piecās minūtēs Londonas “Shoreditch” rajonā, Ace Hotelī, kas ir nozīmīgs kultūras un mākslas rajons. “No rīta pamodos, iegāju dušā, galvā sāka skanēt melodija un steidzos to piefiksēt ar numuriņā esošo ģitāru. Dziesmas fināla versija sanāca pavisam citā stilā, kā sākumā biju iecerējis, bet vienmēr radot un producējot mūziku, es uzticos Kasparam (Ansonam). Man ar viņu ir viegli strādāt, man patīk kā viņš redz un dzird mūziku”, stāsta Markus.

Dziesma “Please don’t give up” ir saldsērīgs autobiogrāfisks stāsts par attiecību glābšanu - mana sirds ir kā bungas sitieni, maršējot spēcīgi kā zaldāti. “Radot jauno albumu angļu valodā, katra dziesma ir ar savu autobiogrāfisko stāstu. Lielākais jaunā albuma iedvesmas avots noteikti ir pārdzīvojumi, pasaules iespaidi un mūsdienu laikmeta straujais ritējums.

Markus Riva arī beidzot ir izziņojis jaunā albuma angļu valodā izdošanas datumu. Jauno mūziku un dziesmu apkopojumu ar nosaukumu "I CAN” pilnā garumā varēs klausīties no 20. septembra. Paralēli notiek arī darbs pie albuma latviešu valodā.

Fanvestory ir tehnoloģiska investīciju platforma, kura ļauj mūzikas faniem atbalstīt mākslinieku un pirmajiem saņemt ekskluzīvu ieskatu topošajā mūzikā, mūziķu radītās preces, kā arī kļūt par nelielas autortiesību daļas turētāju, saņemot arī autortiesību atlīdzību par savu iesaisti. Līdz šim Fanvestory ir veiksmīgi sadarbojušies ar tādiem populāriem māksliniekiem, kā Tommy Cash, Tanel Padar, Liis Lemsalu un 26.jūlijā ir uzsākuši sadarbību arī ar Marku Rivu.

Informācija par platformu: www.fanvestory.com