Starptautiskā mūzikas konference Tallinn Music Week, kas šogad norisināsies no 1. līdz 2. oktobrim, par galveno tēmu izvirzīja jauno biznesa modeļu un sakaru veidošanu mūzikas industrijā. Īpaša uzmanība tiks pievērsta vietējo un globālo tirgu mijiedarbībai, sākot no nelielo klubu kultūras līmeņa līdz pat plašajiem starptautiskiem koncertu tirgiem. Igaunijas neatkarības atjaunošanas 30. gadadienu Tallinn Music Week atzīmēs ar diskusiju par mūzikas lomu sociālo pārmaiņu veidošanā.
Starp apstiprinātiem konferences viesiem ir skotu producents Hovijs B, kurš ir sadarbojies ar U2, Bjorku un Braienu Īno, Amsterdamas pirmais nakts mērs Miriks Milāns, kā arī mūzikas industrijas garīgās veselības speciāliste Džoanna Kroksforda no Lielbritānijas. Savu dalību konferencē ir apstiprinājuši Eiropas dzīvās mūzikas asociāciju Live DMA tīkla koordinatore Odrija Gerēra no Francijas, Hetere Gibsone, Kanādas Nacionālās populārās mūzikas izpildproducente, un Baltijas valstu mūzikas promotēšanas aģentūras Cindy & Kate līdzdibinātājs Marks Dīlers.
Par mūzikas sinhronizācijas un izdevniecības specifiskajiem jautājumiem stāstīs speciālisti Tomass Golubičs, Dens Koplovics un Billboard balvu ieguvušais Brūks Vents no Amerikas. Tiek plānots, ka uz Tallinn Music Week ieradīsies arī Seija Matsumija, aģentūras Black Cat White Cat dibinatāja no Japānas, un mūzikas konferences PIN dibinātājs, Password aģentūras vadītājs un viens no spilgtākajiem Balkānu mūzikas industrijas pārstāvjiem Logins Kočiški no Maķedonijas.
Par starptautiskā mūzikas tirgus koncertēšanas iespējām stāstīs Live Nation koncertplānošanas direktors Skots Lavenders, Somijas mūzikas eksporta biroja Music Finland izpilddirektore Kaisa Ronko un Zviedrijas koncertaģentūras Pitch & Smith līdzdibinātāja Kalle Lundgrena Smita.
“Pandēmijas apstākļos mums bija iespēja novērot mūzikas industrijas vājās un stiprās puses gan vietējā, gan starptautiskā mērogā. Vēstījums “domā globāli, rīkojies lokāli” iegūst patiesu nozīmi visā pasaulē – stiprinot vietējo tirgu, mēs attīstām savus mūzikas zīmolus un uzņēmumus, lai radītu jaunas darbavietas un piedāvātu reālu atbalstu jaunajiem talantiem,” komentē Tallinn Music Week vadītāja Helēna Sildna. Viņa uzsver, ka vietējais uzņēmums var kļūt par tramplīnu lielajā pasaulē. Ja prasmīgi rīkojas, viena reģiona pieredze, zināšanas un talanti var izplatīties visā pasaulē.
TMW 2021 konference notiks 1. oktobrī jaunatklātajā Nordic Hotel Forum un 2. oktobrī HALL tehno klubā.
TMW konferences programma tiek veidota sadarbībā ar Igaunijas Mūzikas eksporta un attīstības biroju Music Estonia.
Atbalsts vietējo un starptautisko koncerttirgu apgūvē Reģionālie tirgi no Baltijas līdz Balkāniem, no Ziemeļvalstīm līdz Japānai Vietējās saknes, starptautiskā atpazīstamība Naktsdzīves kultūra un ekonomika
Tendences: nākotnes darbs, izglītība un ekonomika Jauni uzņēmējdarbības modeļi no vadības līdz digitālajiem pakalpojumiem Sinhronizācija: filmas, datorspēles, tehnoloģijas, dizains Digitālā revolūcija – ko gaida patērētājs? Veselība un drošība
Dažādība kā biznesa priekšrocība Komandu izveide Nākotnes talanti uz skatuves un aiz tās Uzņēmuma vadība
Pilsētplānošanas ierobežojumi un iespējas Mūzika kā elements, kas veido un atspoguļo sociālās pārmaiņas Ilgtspējīga attīstība
TMW 2021 varēs apmeklēt gan ierodoties, gan virtuāli, izmantojot tīmekļa platformu. Konferences programma tiks pakāpeniski papildināta pavasara un vasaras laikā.
TMW PRO biļetes maksā 150 EUR un DigiPRO digitālās konferences biļetes – 50 EUR. Tās ir nopērkamas shop.tmw.ee
TMW 2021 organizē Shiftworks sadarbībā ar daudziem līdzorganizatoriem. TMW 2021 galvenais sponsors ir Telia, stratēģiskais partneris mūzikas jomā ir Music Estonia. Galvenais partneris ir Nordic Hotel Forum. Festivāla partneri ir Telliskivi radošais kvartāls un Viru Keskus, plašsaziņas līdzekļu partneris ir Postimees Grupp.
TMW 2021 tiek organizēts saskaņā ar noteikumiem par publiskiem pasākumiem, kas palīdz novērst koronavīrusa izplatīšanos. Festivāla organizēšanā ir iesaistīti aptuveni 500 uzņēmumi un organizācijas.