Skip to content

Tiešsaistes meistarklase – Vācijas mūzikas tirgus.

 “Latvijas Mūzikas attīstības biedrības/Latvijas Mūzikas eksporta” rīkotajā meistarklasē, kas norisināsies ceturtdien, 17. jūnijā, plkst. 14:00 Zoom platformā, būs lieliska iespēja uzzināt nozares jaunumus un gūt ieskatu tajā, kādas prakses tiek īstenotas mūzikas industrijā Vācijā, kā arī mācīties no profesionāļiem.

“FACTORY 92” ir mūzikas PR, mārketinga, konsultāciju un mākslinieku menedžmenta aģentūra, kas atrodas Hamburgā, Vācijā. Tas ir uzņēmums ar vairāk kā 10 gadu ilgu pieredzi mūzikas grupu un zīmolu reklamēšanā, un mārketingā, strādājot arī ar dažādām starptautiski ietekmīgām kompānijām mūzikas industrijā. Kompānija ar lepnumu apgalvo, ka, pētot patērētāju uzvedību un pieņemot profesionālus lēmumus, strādā ar to, ko pārzina vislabāk – tie ir plašsaziņas līdzekļi, aktuālākās tendences, mākslinieki, pasākumu organizēšana.

Meistarklase notiks ceturtdien, 17. jūnijā, plkst. 14:00 Zoom platformā un to vadīs starptautisko attiecību un mārketinga menedžere Janika Reuter.

Janika ir ieguvusi maģistra grādu radošo biznesa procesu vadībā Kopenhāgenas Biznesa skolā. Viņa karjeru mūzikas industrijā sāka 2013. gadā Berlīnē reģistrētajā ierakstu kompānijā “Trickser Tonträger”, kur strādāja ar bookingiem, koncertu producēšanu un PR. Aspirantūras laikā Dānijā viņa bija ārštata “ListenCollective” (DE) PR koordinatore un strādāja arī aģentūrā “B Group” Roskildē (DK). Šobrīd viņa pārrauga gan starptautiskas, gan nacionālas kampaņas B2B un B2C jomās, kā arī pārstāv tādus klientus kā, piemēram, “Reeperbahn Festival” un “SZIGET Festival”.

MEL redaktors

MEL redaktors

info@musiclatvia.lv

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on reddit